niedziela, 22 listopada 2009

Moje pierwsze wyróżnienie


Dostałam wyróżnienie! Od Olli z Modern spotyka vintage. Przyjmuję je ze wzruszeniem i ogromną radością, tym bardziej, że to moje pierwsze... A z pierwszym wyróżnieniem blogowym jak z pierwszą miłością - pamięta się przez całe życie :) Dziękuję!


U mądrych i doświadczonych koleżanek wyczytałam, co należy w takiej sytuacji zrobić:
- Umieścić logo na swoim blogu.
- Wrzucić namiar na blog osoby, od której otrzymałam nagrodę.
- Nominować co najmniej 7 innych blogów.
- Podać linki do owych blogów.
- Nominowanym osobom zostawić komentarze z informacją o nominacji.

Wszystkich powyższych zasad blogowego savoir-vivre'u dopełniam zatem z przyjemnością. Nie doczytałam tylko, czy od razu mogę przyznać wyróżnienie osobie, od której je otrzymałam. Wydaje mi się, że nie i tylko z tego powodu na mojej liście tym razem nie ma Olli.

A oto osoby, do których ślę blogowe serducho (cyferki można przyporządkować dowolnie):


1. Małgosia z Toskańskich zapisków spełnionych marzeń. Podczas lektury Jej bloga wykiełkował "projekt" nazwany później Bobe Majse. Pięknie i różnorodnie pokazuje Toskanię, na którą - po krótkiej wizycie w tym roku - wciąż mam większy i większy apetyt.
2. Ori z Pełni lata w domu Tymianka. Kocham, lubię, szanuję. Za miłość i opiekę nad zwierzakami, dla których los nie był łaskawy. Za walkę o każde kolejne nieszczęśliwe stworzenie. Za ciepło Jej postów, urodę wierszy, fenomenalny styl, a zwłaszcza tę trzecią osobę liczby pojedynczej :)
3. Ta sama Ori, ale tym razem z Kuchni pełnej Tymianka. Za niekonwencjonalny i przede wszystkim "słodki" blog kulinarny, który pokocha każda "noga" w tym obszarze, czyli np. ja.
4. Magoda z Chaty Magoda. Za Jej piękne życie, charakter, lekkie pióro, talenta śliczne i rozliczne, fotografie. Jej "plan zdjęciowy" to mariaż natury i kreatywności Autorki.
5. Kasia z Pracowni ino-ino. Za bycie "kołderkową ciotką", złote serce i rękę.
6. Raf ze Strefy Kreatywnej. Nieustannie zaskakuje, jest pozytywnie zakręcony, kulturalnie "podpowiada", no i On odkrył blog 'Little People' :)
7. Raincloud z Art Finds. Za przykłady sztuki niezwykłej pod różnymi względami.

Kasi ino-ino chcę jeszcze pięknie podziękować za opiekuńczego anioła. Na poniższym zdjęciu trzyma on drobiazg dla Ciebie. Niech Ci Kasieńko życie pięknie szumi i łagodnie obmywa Ci stopy jak ciepłe morze. Jeśli ktoś zapyta, jak się ten anioł u mnie znalazł, to odpowiem, że... spadł z nieba. Anioły tak mają.


4 komentarze:

  1. Olu kochana, wstałam rano, słonko świeci a tu jeszcze takie miłe słowa! Pięknie zaczęłaś mi dzień. Dziękuję z całego serca. Ostatnio wsystkie moje wyróżnienia przekazałam Ori. Cieszę się, że Ty także doceniasz tę wspaniałą osobę.
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej i ślę Ci duuużo bieszczadzkiego słońca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za rymowankę :) Podoba mnie się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu droga! Wielki to dla mnie zaszczyt, bo moja Strefa Kreatywna jest blogiem "specyficznym" - a niektórzy mówią - terenem niełatwym w odbiorze. Dlatego tym bardziej się cieszę. Dzięki Bobe Majse i tej kolorowej akcji blogowej, której ulegliśmy - żyje się ciekawiej i intensywniej. Teraz staję się Twoim uczniem i przejmuję pałeczkę. Można powiedzieć (ja nowicjusz) wchodzę na kolejny poziom oswajania blogosfery. Jeszcze raz dzięki za uznanie. Raf

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :) Cieszę się, że mogę się moimi odkryciami dzielić z innymi, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń